1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1302413

Sv: Timrå IK - AIK 2010-11-06
Per HApps: Jo fast samtidigt har vi ju redan konstaterat att förtroendet för ledningen är ganska lågt. Alla utom TJ såg problemet när vi låg trea, nu är vi snart jumbo igen och om det är vad som krävs för att TJ ska agera så so be it. Hellre en värvning nu när krisen är ett faktum än ingen värvning alls. Det är ju liksom det läget vi befinner oss i, det går inte att gråta över spilld mjölk.

Eventuell utrensning inför nästa säsong, om vi fortfarande spelar i högsta serien, blir ändå inte aktuell innan silly.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.