1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1302536

Sv: Timrå IK - AIK 2010-11-06
Olle: Fast intentionerna räcker inte långt. Laget är i grunden felkomponerat ännu en gång. Man har gjort felaktiga avvägningar och det kommer ännu en gång stå föreningen dyrt. Pengar ryker för att man inte vet hur man ska spendera dem på ett vettigt sätt. Det här handlar om brist på omdöme. Sedan tycker jag att någon som inte har förstånd att fixa en bredare trupp, särskilt med tanke på vad vi har sett de senaste åren, bör lämna sin position i Timrå omgående.

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - AIK 2010-11-06
RocknRolf2: linkans prestationer lär nog utvärderas, likt många andras, när vi sammanfattar den här säsongen. Vi spelar fortfarande hockey i Timrå, det är fortfarande svårt att vinna dragkampen om större namn. Personligen är jag betydligt mer besviken på enskilda insatser just nu.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer