RocknRolf2: skada till följd av regelbrott måste tydligen dömas 5+20, så antingen matchstraff eller inget alls.. nu har jag dock svårt att tro att nån hade dömt ens en 2:a om han inte dråsade in i sargen med foten före, så det känns som en jävla efterhandskonstruktion om du fråga mej.
Jag efterlyser autistiska domare, helt ärligt.. som dömer helt förutsättningslöst
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Jag efterlyser autistiska domare, helt ärligt.. som dömer helt förutsättningslöst
Redigerad kommentar