Kattgubben: Äh den där Robert P är en mycket labil lirare i sina analyser och kommentarer till sina egna små villfarelser som säkert skulle platsa bra in på typ Aftonbladet. Inget att bry sig om alltså.
Inlägg: 1302936
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - AIK 2010-11-06
Raggaren Putte: Han skriver väldigt ofta om Timrå.. jag har väldigt svårt att veta var jag har honom. Modolid eller kissekatt?