Raggaren Putte: Linkan kan ju ge sig ut på värvar stråket i AS han lyckades ju exemplariskt bra med sina div 1 förvärv förra säsongen, sen kanske man kan hitta någon bänk nötare i FM-ligan
Inlägg: 1303051
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Limpan: Här har vi bänknötaren i FM-liiga. Kolla bara på profilen. Det är ju en dröm för alla Sportchefer!
Agera nu Linkan innan nån annan hinner signa honom.
Agera nu Linkan innan nån annan hinner signa honom.