Inlägg: 1303171
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - AIK 2010-11-06
Mappe:
Kanon att du har samma sinne för humor som jag! Bergius också! Dessa program har räddat många stunder för en annan. Lacken, jaji! Helt apropå inväntar jag för övrigt Ingen Bor I Skogen-DVD:n med bortklippta scener och bonusmaterial. Dessvärre kom den inte i brevlådan i dag men i början av nästa vecka, då jävlar...
Så han är riktigt sniken av sig Micke!? Ha ha, de driver faktiskt ganska så friskt med honom i flera av dessa avsnitt. Välförtjänt månne?
Edit: 1-4 verkar vara ett ganska så gångbart resultat för Timrå IK denna säsong.
Kanon att du har samma sinne för humor som jag! Bergius också! Dessa program har räddat många stunder för en annan. Lacken, jaji! Helt apropå inväntar jag för övrigt Ingen Bor I Skogen-DVD:n med bortklippta scener och bonusmaterial. Dessvärre kom den inte i brevlådan i dag men i början av nästa vecka, då jävlar...
Så han är riktigt sniken av sig Micke!? Ha ha, de driver faktiskt ganska så friskt med honom i flera av dessa avsnitt. Välförtjänt månne?
Edit: 1-4 verkar vara ett ganska så gångbart resultat för Timrå IK denna säsong.
Redigerad kommentar
Varför inte ta del av det ni andra oxå!