Inlägg: 1303215
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - AIK 2010-11-06
Lill-strimma: "äckligt tilltag".. jo tjenare... vad är det för ärkemongon som jobbar på sportredaktionerna egentligen?
Simon Banks "Här dör fotbollen" känns som en sunnanvind i jämförelse med detta.
Jävla trähattar!
Simon Banks "Här dör fotbollen" känns som en sunnanvind i jämförelse med detta.
Jävla trähattar!
Sv: Timrå IK - AIK 2010-11-06
Lill-strimma: Tänk om alla spelare som sätter en hand i ryggen på en motspelare 5 meter från sargen blir avstängda i 4-5 matcher, då har vi ingen elitserie om 3 omgångar, för då ar alla spelare avstängda.
Hur fan skall dom lösa det?
Hur fan skall dom lösa det?
Kallar det för "äckligt tilltag".