Per HApps: är det inte så att avtalet med Timrå kommun gäller i 7 år och att detta året är det sista? Vad avtalet går ut på har jag ingen direkt koll på men det har väl låst fast föreningen vad gäller en ev flytt av arenan kan man tänka. Nåt som du har bättre koll på kanske??
Sen håller jag med dig - det har hänt alldeles för lite ang arenafrågan i alla fall utåt. Här borde klubben visa på lite framåtanda och framtidsvisioner med konkreta förslag. vad den tillsatta gruppen för arenafrågan kommit fram till kan man ju undra. Ligger locket på elr har det inte lett till nånting?
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Sen håller jag med dig - det har hänt alldeles för lite ang arenafrågan i alla fall utåt. Här borde klubben visa på lite framåtanda och framtidsvisioner med konkreta förslag. vad den tillsatta gruppen för arenafrågan kommit fram till kan man ju undra. Ligger locket på elr har det inte lett till nånting?