1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614721 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1304659

Sv: Stötta Timrå IK
Majkii:

Visst kan man ta in en junior. Fattar inte varför man köper in in som S Larsson i stället för att lyfta upp Boyce. Snacka om slänga pengar i sjön!!!! Och lägg in lite pengar och köp Matt Hurley!! En sån kille kan vara skillnad på final och missat slutspel! Inte för att han kan göra allt själv, men hela laget skulle lyfta av att få in en sån kille med de övriga som kan fan så mycket mera!!!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.