1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1304674

Sv: das Boot
Abron: Vad vackert! Vad ville du igentligen ha sagt med det?

Jag är orolig och intresserad av föreningens ekonomi. Vad är det för konstigt med det?

Svarskommentarer

Sv: das Boot
250kg kärlek:


Vi är nog alla lite disharmoniska över Timrås sagda ekonomiska läge, självklart är det inget konstigt med det. Vackert, nja det vet jag inte om jag kan hålla med, men okay då.

Kan tänka mig att L.B Johnson kan ha menat att vissa ekonomer gärna pratar i egen sak. Dribblar med siffror för att ev dölja mindre bra ekonomiska förehavande, vilket lätt avslöjas genom att studera dennes yttre.
Bara ett antagande.

Lite notabelt är att Mr C Ericson tigit som muren, likt strutsen satt huvudet i sanden och skickat T.J i rampljuset, svårt att finna någon reell förklaring i min arma skalle.

Redigerad kommentar

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.