mikenomad: Och om nån funderar på ifall jag drabbats av en släng av dyslexi så här på gamla dar så vill jag bara säga att det är inte helt lätt att författa inlägg via min lilla xperia mini...
Inlägg: 1304810
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Det kan inte vara lätt att göra nånting på en sån där, den har ju en display som inte är mycket större än två frimärken.