mikenomad: Ja Brynäsmatchen skall man naturligtvis besöka. Själv ska jag dit med en Brynäsare. Han är en riktigt dålig vinnare och jag en ännu sämre förlorare så det lär bli intressant :-). Huvudsaken att han inte har sin fula tröja på sig. Då trycker jag ned en plunta eller en bengal i byxbenet på honom så han torskar i entrén. Närå det gör jag inte men jag har väl någon riktig tröja han kan få låna....
Inlägg: 1304815
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Det ser verkligen illa ut för Timrås ekonomi när tränarna måste lifta...
Länkar:
MODO Hockey - Nyheter
MODO Hockey - Nyheter