1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1305008

Sv: Apropå nånting...
Simmalugnt: Näe. Är det då man blir laglös till slut...? :-). Inget lag vill ha en...

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Förseelse av förhållandevis lindrig karaktär = Ger ett straff motsvarande tre matchers avstängning

Om man ska dra tombolanämndens motivering till sin spets så ska i princip alla spelare som en gång blivit avstängda för något i deras tycke "allvarligt" alltid vara aktuell för en ny avstängning bara de drar på sig en vanlig tvåminutare.

Bra att de i alla fall öppet erkänner hur deras mycket luddiga, skeva, och diffusa lagbok tillämpas. Men att nån ska ta de på allvar hädanefter, nej det tror jag knappast.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.