JimmyH: Rätt tänkt Jimmy !!! En känsla är att Pikkarainen känner en viss uppgivenhet efter att återigen bli avstängd och återigen få betala 20 000 i böter. Skulle han känna att han har suportrarna i ryggen och att vi bevisar att vi tycker han blivet orättvist behandad...... Så kan det ju hjälpa till att han inte är förlorad som den tuffe forward vi ville ha och gladde oss åt i sommras. Samtidigt så är det ju ett litet hån mot Lotterinämnden om vi får ut det i media. Jag lägger en 500hundring direkt så är det bara 19500 kvar
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
En känsla är att Pikkarainen känner en viss uppgivenhet efter att återigen bli avstängd och återigen få betala 20 000 i böter.
Skulle han känna att han har suportrarna i ryggen och att vi bevisar att vi tycker han blivet orättvist behandad......
Så kan det ju hjälpa till att han inte är förlorad som den tuffe forward vi ville ha och gladde oss åt i sommras.
Samtidigt så är det ju ett litet hån mot Lotterinämnden om vi får ut det i media.
Jag lägger en 500hundring direkt så är det bara 19500 kvar