Man kan inte annat än fundera över hur tankarna går inom den här föreningen. Vi har 12 forwards. Svesse vill lämna, vilket han ser ut att få göra. Kvar är 11 forwards, vi behöver 13. Mot Luleå o BIF har vi 10 forwards pga DN.
I de matcherna kan vi plocka upp Boyce men vi behöver ytterligare 2 st. O det kan inte vara nåt medelmåttigt billigt avskrap med tanke på vår situation.
Det är ett som är säkert iallafall: det är aldrig tråkigt att vara Rödvit.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Vi har 12 forwards. Svesse vill lämna, vilket han ser ut att få göra.
Kvar är 11 forwards, vi behöver 13.
Mot Luleå o BIF har vi 10 forwards pga DN.
I de matcherna kan vi plocka upp Boyce men vi behöver ytterligare 2 st.
O det kan inte vara nåt medelmåttigt billigt avskrap med tanke på vår situation.
Det är ett som är säkert iallafall: det är aldrig tråkigt att vara Rödvit.
Redigerad kommentar