Det blev som jag misstänkt hela tiden, man försöker spara så många månadslöner som möjligt på Sonny, nu behöver man bara betala från Januari, lite av December också då.
Men jubla inte än, fram tills jul är risken stor att det kommer se likadant ut om inte varje individ i TIK rycker upp sig. Speciellt de överbetalda spelarna som inte presterar!!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Men jubla inte än, fram tills jul är risken stor att det kommer se likadant ut om inte varje individ i TIK rycker upp sig. Speciellt de överbetalda spelarna som inte presterar!!