1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614878 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1305519

Sv: Martin Sonnenberg

Sonnenberg ansluter till jul, det är bara att säga grattis. Fram till dess har ni, precis som flera av er påpekat, en tunn forwardstrupp. Jeremy Boyce-Rotevall är ju en oerhört duktig spelare som briljerar i J20. Han nämns både här och officiellt som en tänkbar inhoppare för t ex Björn Svensson.

Nu till min fråga, Linus Werneman som spelar i Timrås J20, har det pratats något om att ge honom chansen i A-laget under säsongen? De matcher jag sett med Timrås J20 denna säsong så har han varit bra.


Svarskommentarer

Sv: Martin Sonnenberg
Poffa: Jag ser gärna att man tar upp Werneman. Han är en spelare som är mer mogen än Boyce. Vi har folk, vi behöver inte köpa. Det finns massor av talang i de undre leden.

Sv: Martin Sonnenberg
Poffa: hehe tog några timmar innan du tog dig an att skriva frågan här ist för i modo GB'n ;-) och så börja du med några snälla ord också ;)

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer