Timrå Icon: Japp sitter med en Auchentoshan o slår i mitt multispråk lexikon. Viina till varje pris! Som det heter på svenskfinska. Ni får gärna bryta på finska för jag vet inte hur man stavar på skotska. :-)
Inlägg: 1305975
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Att stava på skotska är inte så svårt...
http://ski.visitscotland.com/
http://ski.visitscotland.com/