1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1306560

Sv: Apropå nånting...
Nu får vi se vad som händer. En privatperson anmäler incidenten till alla möjliga instanser då Pikkarainens hjälm går sönder i samband med en våldsam tackling (nåja, våldsam och våldsam, det intresserade knappt disciplinnämnden).
Spännande.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
ÖstrandsNisse: Oj.... Det måste ha gått för Wennerholm när han läste den där artikeln.

Sv: Apropå nånting...
ÖstrandsNisse: att man orkar hålla på!

Sv: Apropå nånting...
ÖstrandsNisse: Idiot är min spontana tanke...

Sv: Apropå nånting...
Tillåt slagsmål så försvinner alla fula tjuvnyp säger jag.

Sv: Apropå nånting...
ÖstrandsNisse: Det kan ju bli intressant om myndigheterna tar till sig det hela.
Jag ser tacklingsförbud, vadderade sarger och skumgummipuck framför mig.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.