Johan davi.....Kim hirsovisch har nackspärr och kan missa matchen borta mot lule, kul att åka dit utan kim och pikken -.- Nu är hockeyn igång skit kul......
Inlägg: 1306565
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Blizzard: Verkar lugnt med Kimmen, förutom att han verkar vara i samma "form" som tidigare. Jag oroar mig mer över Granath. Att han och Sonntag krockar i en singelövning får en att tänka lagom konspiratoriskt.
Sv: Apropå nånting...
Blizzard: Kims nackspärr fixar naprapaten P-A Forsberg lätt, om det nu är något allvarligare.