Inlägg: 1306600
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Limpan: Ursäkta men visst var Micha hyfsad i några matcher i Timrå ifjol men att bli sparkad från Norge o gå till Kumla. Vägen till ES är liite väl långt.
Såå bra är han inte nu.
Såå bra är han inte nu.
Stor Stark bra Spelsinne, oSårbar
De fyra SSSSn