1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614878 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1306664

Sv: Silly Season 10/11
Timrå Icon: Ja jag kan fortfarande inte acceptera att Luleå leder serien. Skulle dom krossa slutspelet så skulle jag ändå inte kunna greppa det. I så fall så kommer hela den här säsongen bara vara en lång utdragen mardröm som man kan vakna ur, lagom till nästa säsong, då dom återigen är ett skitlag.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
Olle: Lugn bara lugn Olle, det kommer inte att hålla så länge till, snart så är dom ett mittenlag igen som dom ska vara. Lite löjligt att den där Rönnkvist ska ha ett sånt flyt, är absolut inget speciellt märkvärdigt över honom, en helt vanlig medioker allsvensk tränare.

Sv: Silly Season 10/11
Olle: Jag tror att det är någon form av konspirationsteori...egentligen är tabellen felvänd som så många gånger förut. Det är medias fel. Egentligen så har vi vunnit de flesta matcher...tv, domare, media har vinklat allt till vår nackdel. Vi har inte fått se sanningen! Men imorgon skall den uppdagas! Trloigen är Pikkarainen en mysfarbror han oxå. Ständig-gäst i Björnes Magasin.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer