1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615003 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1306817

Sv: Luleå - Timrå IK 2010-11-18
Solen ser ut och gå både och upp ner på samma sekund. Solen skenar hastigt över himlen.
Det är isigt överallt.
Vintern är en grimas, ett stelnat leende.
Vintern är ett förvridet ansikte, näsan begravd i stinkande vit skit.
Eller snö som eskimåerna säger...

Ikväll möter vi seriens överlägset bästa lag, Luleå.

Räck upp handen alla ni som kan och vill berätta detaljerade anekdoter om fantastiska Luleåmatcher vi minns?

Öh...
Ingen?

- Markus Åkerblom i 6:e perioden. Det räcker så.

Lander i 3:e ifjol

Okej. Tack för den. Alltid något.

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Luleå - Timrå IK 2010-11-18
1-4 blir de i kväll

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer