Solen ser ut och gå både och upp ner på samma sekund. Solen skenar hastigt över himlen. Det är isigt överallt. Vintern är en grimas, ett stelnat leende. Vintern är ett förvridet ansikte, näsan begravd i stinkande vit skit. Eller snö som eskimåerna säger...
Ikväll möter vi seriens överlägset bästa lag, Luleå.
Räck upp handen alla ni som kan och vill berätta detaljerade anekdoter om fantastiska Luleåmatcher vi minns?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det är isigt överallt.
Vintern är en grimas, ett stelnat leende.
Vintern är ett förvridet ansikte, näsan begravd i stinkande vit skit.
Eller snö som eskimåerna säger...
Ikväll möter vi seriens överlägset bästa lag, Luleå.
Räck upp handen alla ni som kan och vill berätta detaljerade anekdoter om fantastiska Luleåmatcher vi minns?
Öh...
Ingen?
- Markus Åkerblom i 6:e perioden. Det räcker så.
Lander i 3:e ifjol
Okej. Tack för den. Alltid något.
Redigerad kommentar