1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614851 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1307085

Sv: Luleå - Timrå IK 2010-11-18

Skönt 2-1 mål, jävlar vilket pass av Corso. Som Svensson uttryckte det "Gretzky pass". Svensson för övrigt gör riktigt bra ifrån sig idag.


I övrigt så får man inte dra på sig 3 raka utvisningar sådär även om det är jävligt petigt av dommaren med tanke på att dom inte tagit en enda luleå-utvisning ännu.


Jävligt surt med Hynning också, det såg inte alls bra ut det där. Frågan är om han inte blir borta ett bra tag...... Svensson kanske ska ta och stanna ändå..


Svarskommentarer

Sv: Luleå - Timrå IK 2010-11-18
dr-nix: ja . skadan på hynning borde väl bli några matchers avstängning på någon .. med tanke på skadans art . var de inte någon lule spelare i närheten

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.