Får man förresten fråga hur många anmälda det var?
Människan är av naturen slö, därför verkar problemet sitta i att de flesta anmäler sig så sent som möjligt. Korkat men sant! Det är just denna problemaTIKen man måste försöka komma runt och hitta en lösning på.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Människan är av naturen slö, därför verkar problemet sitta i att de flesta anmäler sig så sent som möjligt. Korkat men sant!
Det är just denna problemaTIKen man måste försöka komma runt och hitta en lösning på.