Frella: Jag förstår inte vad du menar. Man kunde väl anmäla sig igår exempelvis. Inför en resebarometer så ser folk förhoppningsvis att den fylls på, därmed skyndar man också på folk att anmäla sig. Det finns säkert folk idag som ångrar att man inte amälde sig tidigare...
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Man kunde väl anmäla sig igår exempelvis. Inför en resebarometer så ser folk förhoppningsvis att den fylls på, därmed skyndar man också på folk att anmäla sig.
Det finns säkert folk idag som ångrar att man inte amälde sig tidigare...