Frella: Ja, kanske, jag vet inte. Bra dock att det blir en diskussion kring ämnet! Hur man kan göra för att slippa dylika "nederlag" i framtiden. Alla vi TIK-supportrar får ta åt oss av detta, på sätt och vis så "sviker" vi ju laget. Heder till de reseansvariga dock som anordnade resan.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Bra dock att det blir en diskussion kring ämnet! Hur man kan göra för att slippa dylika "nederlag" i framtiden.
Alla vi TIK-supportrar får ta åt oss av detta, på sätt och vis så "sviker" vi ju laget.
Heder till de reseansvariga dock som anordnade resan.