E-man: Com Hem kommer nog aldrig att börja sända 5 av 6 ES matcher...det är nog för jobbigt, dessutom så sänder de juh alla DIFs macther redan(är det inte dem alla vill se? verkar så på com hem iaf), kanske därför deras supportrar samt övrig publik stannar hemma & ser. Då slipper de betala 130 spänn för biljett samt ta sig dit pris...ifall DIF skulle vara lite mer sällsynt på TV kanske publiken själv åker å ser vad som händer.
Jag har hört samt hört från andra som varit på matchen att det stått å gnällts på dessa, varför fattar jag inte, dessa 2 har juh varit ruskiga iår...
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jag har hört samt hört från andra som varit på matchen att det stått å gnällts på dessa, varför fattar jag inte, dessa 2 har juh varit ruskiga iår...