Skarin: Misstänker att problemet är nog att alla kan bara inte ta ledigt i tid och otid. För helt klart är det en semmester dag som måste offras. En arbetsgivare som måste blidkas. En familj som har förståelse att deras fäder föredrar en vintersemmester utan familjen på en buss, en gång i veckan istället för att umgås med familjen några veckor /sommarn Bara en teori alltså, men är den så långt borta ?
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
En familj som har förståelse att deras fäder föredrar en vintersemmester utan familjen på en buss, en gång i veckan istället för att umgås med familjen några veckor /sommarn
Bara en teori alltså, men är den så långt borta ?