1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1309583

Sv: Apropå nånting...
Olle: Till att börja med så tycker jag nog att det är bra om svenskar får ett lite sämre rykte. Det är knappast bra för svensk hockey att en massa talanger harvar 3-4 år i AHL innan de återvänder till Europa.

Wallin spelade tre säsonger i AHL, vad begär du egentligen?

Pääjärvi är Oilers näst största löfte. De kommer att drilla honom på det sätt som de anser är bäst för framtiden. Skulle han hamnat i Timrå så hade den stora chansen varit i början av säsongen innan kontraktet börjat gälla. För att det ska vara aktuellt nu krävs det nog ett totalhaveri i AHL, och det har jag svårt att se.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.