SuperMupster: Ska man inte en endaste gång denna säsong få se ett TIK som kan leda med ett par tre mål i matchen, nån endaste jävla gång borde det ju kunna vara så. Det blir som vanligt igen, 1-1 2-2 el. 1-2 2-3. Såna här ynkliga lag som SSK ska man bara leda med sådär en 3-0 efter första och sen avgöra i sista.
Inlägg: 1309838
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2010-11-23
tik02: Det är inte så lätt att bara gå ut och mosa ett lag som hela tiden har fyra killar på egen blå...