Inte Månsson..................
Inlägg: 1309871
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2010-11-23
Men runkbulle! Det får fan inte bli en torsk till i afton. Inte på hemmaplan, inte mot SSK, inte med så få skador att skylla på.
Kom igen nu!
Kom igen nu!