lincoln: Jokelas extra 2:a var värdelös från domarhåll. I övrigt tycker jag att vi har förtjänat det mesta. Vi ligger under för att vi spelar som ett div.1 lag, inte på grund av domarna.
Inlägg: 1309904
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2010-11-23
Olle: Låter ungefär som jag befarade på förhand. Eller nej, lite värre är det nog.
Just dessa detaljer som du nämner, alla slapphets- och icke-jävlar-anamma-symptom man sett under den här säsongen. Obegripligt.
Vaska om varenda kedja, eller hitta på vad fan som helst. Något måste ske.
Just dessa detaljer som du nämner, alla slapphets- och icke-jävlar-anamma-symptom man sett under den här säsongen. Obegripligt.
Vaska om varenda kedja, eller hitta på vad fan som helst. Något måste ske.