Domarskandal i Eon - en SSK:are åker ut
Inlägg: 1309917
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2010-11-23
Kattgubben: och där sköt kolan ett slagskott i PP. Ett inte helt så tokigt skott heller. I övrigt är jag nyfiken på hur Perra ser på det här med powerplay, det kostar oss många matcher i år, varför tränar man inte på det här?