Sjukt dåligt av Timrå. Jävla pet!
Inlägg: 1309936
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2010-11-23
Time out! Bänka 70% av första kedjan och hoppas att Pärra skriker sig hes i pausen... Detta är bedrövligt. Och det är bara aningen skrikigare i mitt vardagsrum än i Eon-Are:(