Inlägg: 1309981
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2010-11-23
jaha 3-0 till BIF nu också =/, Nej nu jävlar få dom rycka upp sig! Inte förlora denna match!
Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2010-11-23
Olle: Tja, han har ändå ett så pass gott CV från Finland att han lär få bra anbud även efter Timrå-floppen.
Således tror jag att det finns ett starkt egenintresse i att prestera bra.