RocknRolf2: Sniff sniff...det luktar redan torsk :-(
Inlägg: 1311046
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Timrå Icon: Modo har mycket puck men puckinnehav kan vara skenbart.
Jaha, första bjudningen. Pitkimäki borde ha stått idag. Varför sätta lagets bäste spelare efter uppehållet på bänken?
Jaha, första bjudningen. Pitkimäki borde ha stått idag. Varför sätta lagets bäste spelare efter uppehållet på bänken?