Inlägg: 1311888
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Ambroo: Ja, att han väljer Halonen framför Hirso visar precis allt som är fel med Nyström. Så fruktansvärt slappt och uselt. Men visst. Halonen, med bäst plus/minus i laget, har så klart varit den största besvikelsen i år. Apselut, Nysse.
Ett tips nästa gång det ska skrivas lista: ta fem minuter. Surfa in lite på supporterforum och se vilka som hissas/dissas. Dom kanske inte alltid har rätt, men dom ser i a f på matcherna. Får du någon minut över: kolla in Swehockeys hemsida. Där hittar du diverse statistik och sånt som kan vara en hjälp vid bedömningen.
Ett tips nästa gång det ska skrivas lista: ta fem minuter. Surfa in lite på supporterforum och se vilka som hissas/dissas. Dom kanske inte alltid har rätt, men dom ser i a f på matcherna. Får du någon minut över: kolla in Swehockeys hemsida. Där hittar du diverse statistik och sånt som kan vara en hjälp vid bedömningen.
Sv: Apropå nånting...
Så uppmärksammas det att Foppa syntes i Timråtröja igår.
Lite bittra kommentarer under artikeln också.
Lite bittra kommentarer under artikeln också.
"Antti Halonen, Timrå, Finland
En av flera finska spelare i Timrå som inte riktigt har levt upp till förväntningarna. Och de finska spelarna är extremt viktiga i Timrå"