Helvete vilken skön seger. Fixa hit Sandin, skeppa Hirso och värva en back nu så börjar det se skapligt ut.
Inlägg: 1311903
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Wikegård förklarar, i sin (video)blogg bristen på positiva ord kring Timrå i gårdagens hockeykväll. Om någon nu kände sig förorättad på riktigt :)