Inlägg: 1313041
Svarskommentarer
Sv: Anders Eriksson
mikenomad:
Ja jag kanske var väl hård i mitt raljerande, men just nu är mina tvivel större än mina förhoppningar. Men det KAN bli bra.
Ja jag kanske var väl hård i mitt raljerande, men just nu är mina tvivel större än mina förhoppningar. Men det KAN bli bra.
Däremot kan man väl konstatera att Timrå IK inte går i bräschen och är nåt föredöme i konsten att bygga långsiktigt och skapa ett homogent och sammansvetsat lag...