Inlägg: 1313053
Svarskommentarer
Sv: Anders Eriksson
Fy fan sicket klagande! Kan vi inte bara välkomna denna Anders till en början? Om han visar sig vara kass så kan vi väl sparka honom åt helvete, men inte redan nu väl...? Korttidskontrakt = Ok för min del.
Redigerad kommentar