Inlägg: 1313115
Svarskommentarer
Sv: Anders Eriksson
Ambroo: Sonntag borde han peta.
Dalroth tycker jag har kommit för att stanna.
Jag tänker inte såga AE (än). Det ska bli intressant att se honom.
Rutin har han ju.
Dalroth tycker jag har kommit för att stanna.
Jag tänker inte såga AE (än). Det ska bli intressant att se honom.
Rutin har han ju.
Linkan är ungefär lika mediatränad som Knugen.
Fin bit det här: www.youtube.com/watch?v=rBAQdhcP89o