Poffa: Var du aktiv på Luleås gamla diskussionsforum (som väl lades ner av klubben för fyra-fem år sedan för att det var så utflippat)? Ett roligt ställe på många sätt men med en hyggligt brutal jargong som Robert P tagit med sig. Tror att han mest sitter och garvar när han debatterar på bloggen.
Inlägg: 1313180
Svarskommentarer
Sv: Anders Eriksson
El Maco: Jag läste, men skrev aldrig. Forumet var för övrigt helt oläsligt, pga dess "mindre lyckade" utformning.