Inlägg: 1313188
Svarskommentarer
Sv: Anders Eriksson
Olle: Det var värst vad känsligt det här blev då. Tycker man ser titt som tätt att inte alla på detta forum tycker lika, måste man det ? Lite smålarvigt med denna pajkastning, lite negativa synsätt får man väl tåla.
1, skriv inte alls.
2, läs igenom vad andra har sagt i ämnet och ta upp tråden där med ett konstruktivt inlägg.