1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614732 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1313204

Södertälje SK - Timrå IK 2010-11-30
Nähörnivasägerni? Den här matchen känns också halvviktig. Och kan väl gå hur som helst egentligen. Södertälje är svajjigare än vi men slår oss såklart om de är bra och vi är dåliga. Må vi ha lite flyt.  

Svarskommentarer

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-11-30
El Maco: Nog för att det fortfarande tenderar att se lite bättre ut på bortaplan men i morgon tror jag inte att det räcker med att spela hockey i 30 minuter för att vinna matchen. Dom kommer från att ha slagit FBK med 6-2 och har nytt självförtroende. En betryggande 0-2 ledning skulle inte skada efter första...vi vet ju alla hur det brukar se ut i andra.

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-11-30
El Maco: Jag tror vi får stora problem o som inte slutar lyckligt.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.