Inlägg: 1313478
Svarskommentarer
Sv: Anders Eriksson
Hahl Bundy: Feelgood, så rätt du hade.
Vem hade gissat 25 minuter speltid och +2 på AE före matchen?
Vilken grymt skön värvning, skriv ett längre kontrakt nu på en gång!
Vem hade gissat 25 minuter speltid och +2 på AE före matchen?
Vilken grymt skön värvning, skriv ett längre kontrakt nu på en gång!
Nån sorts feelgood känsla infinner sig hos mig.
F.ö så gick det inte att nå nån i Modo. Intressant. :)
"Vi testade i Modo också, men fick ingen respons och de gick inte ens att få tag i. Nu är glad över att få chansen och det känns betydligt roligare också eftersom det inte är så långt till min hembyggd, Bollnäs."