Wayne Gresky: Om du nu finner det onödigt att skriva i örebroboken p g a alla örebroinlägg i eran egen, så...blir man ju onekligen lite nyfiken på hur din logik får dig att kliva in här?
Men det där med Teg sved, jättemycket. Ungefär lika mycket som erat 'ni kanske fick poängen, men vi hade spelet!!1' häromsistens.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men det där med Teg sved, jättemycket. Ungefär lika mycket som erat 'ni kanske fick poängen, men vi hade spelet!!1' häromsistens.