1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615010 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1313581

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Jag är jäkligt ödmjuk, men jag förstår att du anser att mina hockeykunskaper är ännu vassare. Du är förlåten.

Tycho: Jag har då aldrig hånat någon timråklack. Däremot har jag nästan fått en sko på mig när jag satt på sittplats. Det var efter tredje kvarten 2007. Då satt jag nära en snubbe som hängde över modos bås hela matchen och skrek "håll käften Hararld" från första nedsläpp och i varje avblåsning efter det. Han var dessutom ivrigt påhejad av sin flickvän som såg ut att ha rymt från närmaste trailer park.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Wayne Gresky: Fick de åka med er hem....? :-)

Sv: Apropå nånting...
Wayne Gresky: Då förstår du nog fel.
Vet du, många ggr så verkar du vara som en tupp som tror att solen går upp bara för att få höra dig gala. :)

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer