1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1314171

Sv: Apropå nånting...
Swehero: Bara häromdagen hördes illvrål här i boken för att han skulle spela i Timrå. Specialisten "Pettersson" skrev att han var en sopa efter 14 år i NHL.
Man undrar om det finns så många svenskar som spelat 14 år i NHL. Alltså världens bästa hockeyliga.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Dunc: Skrev han inte egentligen att Eriksson gjort väldigt få NHL-matcher för att ha varit där borta i 14 säsonger? Det är ju sanning. 

Sv: Apropå nånting...
Dunc: Jag har varit väldigt noga med att inte kritisera honom i förhand, men även om han spelat som sonntag, så har aldrig någon annan spelare i timrå kunnat få mig att le efter en sådan förstaperiod! killen är ju hur skön som helst! Kändes inte alls like hemskt efter hans intrevju :)

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer