1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614989 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1314171

Sv: Apropå nånting...
Swehero: Bara häromdagen hördes illvrål här i boken för att han skulle spela i Timrå. Specialisten "Pettersson" skrev att han var en sopa efter 14 år i NHL.
Man undrar om det finns så många svenskar som spelat 14 år i NHL. Alltså världens bästa hockeyliga.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Dunc: Skrev han inte egentligen att Eriksson gjort väldigt få NHL-matcher för att ha varit där borta i 14 säsonger? Det är ju sanning. 

Sv: Apropå nånting...
Dunc: Jag har varit väldigt noga med att inte kritisera honom i förhand, men även om han spelat som sonntag, så har aldrig någon annan spelare i timrå kunnat få mig att le efter en sådan förstaperiod! killen är ju hur skön som helst! Kändes inte alls like hemskt efter hans intrevju :)

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer