Ge oss ett par matcher till så ska jag nog få ordning på sittplats.
Kul att ni är med när vi skriker, det tar på stämbanden när man bara är ett par stycken som skriker. Det blir jobbigt mot slutet av matcherna, men igår var det en hel del som sjöng med på sittplats. Det kommer att bli bra det här, lita på det...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Kul att ni är med när vi skriker, det tar på stämbanden när man bara är ett par stycken som skriker.
Det blir jobbigt mot slutet av matcherna, men igår var det en hel del som sjöng med på sittplats.
Det kommer att bli bra det här, lita på det...